Rickshaw Life

2010.05.07. 15:10

Hali!
Szeretném átadni az életérzést amit a riksás éjszakáimon tapasztaltam. Azt hiszem azt már leírtam hogy egy olasz srác (aki éppen riksát tekert) leszólított , hogy nem vagyok-e olasz. Aztán beszédbe elegyedtünk és elvezetett a riksagarázsba, hát így lettem söfőr!
KEDVCSINÁLÓ >>>

Nagyjából heti két éjszakát tolom, mert emellett ugye a bárban is van  meló. A csütörtök az nagyjából mindig fekszik, pénteken úgy sincs semmi dolgom az újsághordáson kívül. 
Csütörtökön 6-7-8 fele tolom ki a bicót, péntek szombaton csak este 9-10 kor. Az igazi utasok első hullámban akkor vannak, amikor az emberek az alapozó helyről át kívánnak menni valami táncosabb, vagy esetleg egy másik helyre (kb 1-2 ig). Aztán az igazi forgalom a lerészegedéssel illletve elfáradással jön, olyan 3-5 között. Ekkor nagy pénzeket lehet leaakasztani ;) 
Mindenki kérdezi hogy nehéz-e tekerni, hát nem a legkönnyebb meló, de kondiban tart. Ha valaki megkérdezi hogy miért jó ezt csinálni:

  • akkor dolgozom amikor akarok
  • annyit amennyit akarok
  • rengeteg emberrrel ismerkedsz meg (többen elkérték már a számomat)
  • gyakran szénné röhögöm magam az illuminált egyedeken
  • sok furcsaségot is láthatsz
  • itt érzed igazán az éjszaka pezsgését
  • közben ihatsz, cigizhetsz, bármi
  • te határozod meg az árat, vagyis Te csinálod a saját kis üzletedet

Szerintem ez bőven elég indok, és akkor nem beszéltem a gyönyörűségekről... Igen sok helyzetben fordult elő kontaktus női utasokkal, (na jó egyszer egy srác is belemarkolt a seggembe... aztán megkérdezte hogy maszturbálhat-e a riksán; mondtam hogy persze, csak ne csapja össze a kabátomat. Aztán nem lett a dologból semmi. Egyébként nem volt buzi, csak kellően részeg és kiéhezett) egy párat már említettem is, de újabban Bendzsi nyomására képet készítek velük, majd jól meg... * Őket!
*ölelem
 

 

 

A kis drágák:

 

Kukucs...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A zsengébbik nem :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Velük bulizom a héten vmelyik este ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A paripám:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

De többet most képtelen vagyok írni, látjátok ezt is már 4 napja rakosgatom össze, és most lett belőle valami. Sajnos a blogolás a legutolsó amire mostanában időm jutott, de a legelső amit szerettem volna csinálni... na jó második...
És mostanában a kicsi masinám is elég ergya, úgyhogy valamikor windows reinstall lesz...

Kerét! =visszatérek!

A bejegyzés trackback címe:

https://felesemigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr51981857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása