Kedves Barátaim,

Rendesen beindult az élet, most először érzem magam úgy igazán a top-on mióta itt vagyok, meg kb nyér vége óta is... de az a top eléggé ott van... 
Hol is kezdjem? 
Talán onnan indult minden, hogy Ákos és Béla meglátogattak, majd Béla egyszer itt aludt. Na most ez a főbérlővel nem lett teljesen lezsírozva, ugyanis a következőek szerint alakult köztünk ez a vendégfogadásról szóló egyezség: (a teljes levelezésem  a Landlorddal itt található )

VIGYÁZAT, A KÖVETKEZŐ TARTALMAK ELOLVASÁSA,
 A NYUGALOMRA IGEN ZAVARÓ HATÁSSAL LEHET, LEGYEN A KÖZELEDBEN VALAMI AMIT SÉRÜLÉS NÉLKÜL MEGÜTHETSZ :)

  1. mielőtt aláírtam a szerződést, megkérdeztem a látogatókról, és megegyeztünk, hogy májusban jöhet majd egy srác pár napra, csak szóljak előtte. A többit meg megbeszéljük a későbbiekben
  2. Pitya cimborám be is jelentkezett,  úgyhogy erről szóltam neki, amire igent is mondott kb 1 hónappal Pitya érkezése előtt
  3. jöttek ugye Ákosék is, ketten, erre is rákérdeztem, húzta a száját, hogy hát a 2 vendég az sok egy hétvégére.
  4. na jó, mondom ok, de akkor Béla (mivel Ő tovább maradt) plusz egy estét csak itt maradhat már.. erre egy határozott NEM volt már a válasz, erre rendesen berágtam, és úgy voltam hogy bekaphatja, nem vitatkozok vele, csak nem szarakodik már ilyesmin, ha Pityát meg megengedte
  5. aztán történt azon a bizonyos vasárnapon, hogy 23:30 kor összefutottak a folyosón, és a faszikám bejött a szobámba, hogy mikor megy el a vendégem, mert azt tudom hogy nem alhat itt!!?? 
  6. Na mondom fasza, elmentünk egy sétára a közeli parkban. Utána visszasurrantunk, reggel meg ki. Másnap este a következő mailt kaptam az öregtől:
     

    David,
    This has been a very bad experience. You have showed no respect and broken
    the contract. You have had your friend sleeping here though I said no, and
    when I told him to leave, you smuggled him in again at 2 o´clock in the
    night. What a way to treat a friend !  I have pointed it out before: You
    are responseble for your actions. A consequence of this is that you can
    only have visitors from 9 am to 10 pm. I do not have the time  to check if
    your visitors are sleeping here, so that is it !
    You also have to respect the house rules i. e. no cooking after 10pm,
    clean  the kitchen and keep things clean.  If things are not ok in the
    future, I shall have to ask you to leave.  Henrik

     

  7. Aztán persze visszaírtam, hogy ok, ez történt, talán nem halt bele, és remélem tarjta a szavát , és továbbra is beleegyezik, hogy Pitya itt legyen hátfőtől péntekig. Kértem hogy válaszoljon, illetve beszéljünk, mert így nem tudok mit kezdeni a helyzettelú
  8. válaszként kirakott a konyhába egy kinyomtatott szerződést, ezzel a felirattal: In case you forgot!
  9. Aztán egész héten nem beszéltem Vele, nem is volt itthon, a leveleimre továbbra sem válaszolt
  10. Hétfőn végre itthon leltem, akkor mondtam neki, hogy remélem tudja, hogy ma jön a barátom, és itt alszik 4 estét. Erre elég pipa lett, és mondta hogy ebben nem egyeztünk meg, és a szerződésben sem ez van. Úgyhogy meg ne próbáljam. Abban igaza van, hogy a szerződésben a "No overnight guests" szerepel, de mi ezt szóban kétszer is megbeszéltük! Rákérdeztem, hogy akkor mégis mit csináljak, illetve Ő mit kezdene ezzel a helyzettel? Nem válaszolt...
  11. Pityával is közöltem a helyzetet. Este mikor a welcome illumináción túl voltunk, és éppen itthon majszoltuk a sajtos hagymás puliszkát, egyszer csak jön egy SMS a faszitól, hogy ugye tudom, hogy a cimborám nem alhat itt.
  12. Reggel természetesen megint összefutottak. Én hajnal 2:30 óta fent voltam, mert a hétévégi melók miatt teljesen felborult a menetrendem, úgyhogy a folysóból szűrődő dünnyögésre alsógatyában kikászálódtam, és ordibáltam a vén szarral egyet. Majd távozása után idegemben posztoltam is egy "a drótos tót ... anyját ennek a mocskos főbérlőmnek" szösszenetet faszbukra. Elég ideges lettem, és hát képzelhetitek mennyire kellemetlen helyzetbe hozott ezzel.
  13. Délután a következő levél fogadott:
    David,
    This night you had a visitor staying overnight again, and he will have to leave today, and you have to leave too. You can not live here anymore.
    Henrik
  14. Na ezt vártam Tőled Te rakadék gennykupac... Pityával végül is arra jutottunk, hogy egy hostel elég drága lenne, külön is lennénk, itt nem akartam tovább feszíteni a húrt, úgyhogy szépen megnéztük a pincehelységet, és csodák csodájára találtunk egy kis raktárat, amiben volt annyi hely hogy képt matracot le tudtunk fektetni. Beláttuk messze a legolcsóbb, legpraktikusabb megoldás, és valahol egy kalandként fogtuk fel, másképpen tuti szarul jártunk volna.
 
Hát így történt, hogy 3 éjszakát egy pincében kellett "rejtegessem" egy jóbarátomat... biztos lehetett volna okosabbna, de erre egyáltalán nem számítottam ettől a trottyos szartól! És megkérdezhetitek Bélát, vagy Pityát arról hogy mi a véleményük róla. Azóta egyébként kedvességként bezárta a fürdőt, meg rakatott fel új zárat, amit még nem használ.  Sokat tanultam az esetből, és ezúton is elnézést kérek és egyben köszönöm is Pityának azt a hozzáállást és rugalmasságot, amivel kezelni tudta ezt az egész borzadalmat. Nem is tudom hogy érezném magam, ha mondjuk ez érzékenyebben érintette volna (ami teljesen érthető lett volna).

Úgyhogy költözöm, hétfőn már kapom is az új kulcsokat :)
 
folyt köv a következő, már vidám bejegyzésemben >>>

Szerző: cdav

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felesemigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr402038016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D. Pitya 2010.05.29. 21:41:53

Hatalmas poén volt pincébe éjszakázni:)
Mindenképp csinálj fotót a "szállásról"!:)

viti2 2010.06.03. 14:50:27

Ez a csávó egy fasz. Nem is érdemel több szót szerintem.
süti beállítások módosítása