Kedves Barátaim!

Letudtam a vizsgáimat, az egyikből (history of matek) elkaszáltak, elég esélytelen tételt húztam és inkább a másikra tanultam, amiből még nem tudom az eredményt; remélem meg lesz! De nincs para belőle!

A Roskilde fesztivál már elkezdődött; 4 bemelegítő nap van, abból mi csak az utolsóra, ma délután megyünk. Holnaptól meg jönnek a bandák is ;) Szerintem ultrabrutál torrentor 666 lesz, életre szóló élmény az tutkó, ezért is a bejegyzés címe!
Ígérem, ha hazahoztak akkor tartok élménybeszámnolót, már ha emlékezni fogok bármire is...
Kis ízelítő az én szám íze szerint:

  • Pendulum
  • Prodigy
  • Muse
  • Porcupine Tree
  • Killswitch Engage
  • Alice in Chains

de emellett ott lesz a

  • Gorillaz
  • Prince
  • Nephew

Szal nagyon metál lesz, SZIN-en találkozunk!

 

 

Szerző: cdav

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felesemigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr242120173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judik Dávid 2010.06.30. 10:37:24

Ez nem hangzik rosszul, kb Sound meg Sziget együtt :D A 4 nap bemelegítés rossz, kb jó, ha még látsz valamit a koncertekből.
süti beállítások módosítása