Szombat esti buli!

2010.04.20. 00:31

 Volt ugye ez a pizzaparty szombat este nálam, viszont utána nem kellett volna buliba mennem... vagyis fene tudja. Egy pszichológus és szociológus egyetemi buliban kötöttünk ki, jobban mondva én mindkettőbe elnéztem, mert a szoci nem volt messze a pszichós pisilő-helyemtől (micsoda indok). Aztán 5-6 lánc-sör (egymás után, megszakítás nélkül elfogyasztott) után egyszer csak egy konyhában találtam magam, és Tom&Jerry -be illő mohósággal, érthetetlen éhségtől vezérelve, indokolatlan nagy tortillákat preparáltam, majd némi mikrohullámmal kezelve juttattam sörtől habzó gyomromba, csillapítva az ott eluralkodó káoszt. (assszem mindenki volt már részegen éhes ... vagy éhesen részeg...). Néha le kellett kapcsolnom a világítást, és halk csámcsogással a sarokba bújva megvárni, amíg a váratlan kíváncsiskodó visszatér a tánctérre. 
Miután már megszokássá vált a konyha látogatása, egy alkalommal zongoraszóra értem le. Fogtam is hát a konyhában talált borocskát, és illedelmes magyar módjára kibontottam... leültem a zongorázó srác mellé (a magas hangokhoz) , és magam kis zenei érzékemmel bekapcsolódtam a játékába. Nem mondom hogy a szindey-i operaház megtelt volna a produkciónkat beharangozva, de emlékeim szerint igen hangzatos kis rögtönzés kerekedett! Vagy jó fél órát el is pötyögtem, közben talán a borcsika is elfogyott!

Na hát ami meg a tánctéren történt, az nekem ledobta a "csajtkellszereznidegyorsan" láncot... van ez a német csaj (nem Sarah) hanem Katie (aki középen van az előző bejegyzés első képén). Nem igen volt/van köztünk semmi, csak úgymondva több figyelmet szenteltem Rá, mint egy áltagos lányra és néha ezt meg is próbáltam neki kifejezni. Még a Carlsberg túra után meghívtam magamhoz pizzázni, amire Ő térített, hogy majd szól ha ráér, de most tanulnia kell. Most szombaton persze ott volt... aztán a buliban annyit látok, hogy valami totál ismeretlen dzsigoló odaténfereg jó közel hozzá, kicsit megdobálja idétlen olasz seggét és rácuppan Katinka angyali ajkaira, mindezt úgy hogy mi 3-an (akik ismerjük Katie-t) pislogva állunk körülöttük. Ami meglepő volt, Katinka nem taszított, hanem élvezte a kutyahústól bűzlő szőrös olasz fogsorát... hát rajta, lánc ledob, sör rendel, vissza a konyhába. És most tényleg tanácstalan vagyok és lehet találgatni, de úgy érzem, hogy a csajoknál nem működik az őszinteség:

  • Ha leadod nekik a drótot hogy bejön neked, véged van, leír... el vagy könyvelve a "Vele bármikor megdugathatom magam.xls" táblába, és hacsak nem jössz be neki Te is, kulloghatsz odébb.
  • És nem elég ám csak olyasmiket mondani, meg cselekedni, neked is úgy kell gondolni, érezni, hogy igen: neked Ő semmi, Te úgy is az imádott barátnődhöz mész haza. (máskülönben megérzik...)
  • Ha már alakul a kapcsolat (2. 3. randi) és elmondod neki, hogy mit érzel, legtöbb esetben megijed, hogy Te tényleg komolyan gondolod, vagy szimplán már nem leszel kihívás, kosár...
  • Ha viszont paraszt, vagy bunkó, vagy nyomulós, vagy bármi olyasmit viselkedsz ami nem teljesen Te vagy, működik. Nézd meg mennyi sutyerák zacskóagyú gyurmahuszár cipelgeti a bögyös cicukákat (gondolom azért nekik is meg van a sráchoz való eszük...), mennyi retardált kolbásztestű bajszos négyszemű szerez námbörván buxákat!

Persze vannak kivételek, abból általában kapcsolat lesz, legalább is nekem. De mi van akkor, ha csak egy odaadó, némi érzelemmel, vonzalommal fűtött őszinte dugásra vágyik az ember? Legyen nem önmaga, szerepeljen másképp, rúgjob be jobban?
Lehet válaszolni a kérdésekre, de nem hiszem hogy erre bárki is ésszerűbb és használhatóbb választ tudna adni azon kívül hogy: IGEN!
Igyál többet, nyomulj rájuk kegyetlenül, próbálkozz be mindnél, legyél velük paraszt és egyszerű... meg kell próbálnom.

(Ha ez működik lányok ... én csalódtam bennetek :P)

Szerző: cdav

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felesemigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr571936057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rhaegar 2010.05.02. 15:55:58

A lényeg Dáci, hogy ne úgy kezdd, hogy "Én vagyok a nagyfaszú, ez meg itt melettem a kisfaszú" :DDD
süti beállítások módosítása