Munkakeresés

2010.04.01. 04:33

Üdv!
Úgy alakultak a dolgok, hogy ami biztos meló lett volna (a szórólapozás), az csak egy hétig tartott, mert a főnök úgy gondolta, hogy felvesz egy másik embert, persze nekem erről egy szót sem szólt. Utálom amikor valaki sunnyog és várja hogy a dolgok majd elévlülnek, és mindenki elfelejt mindent. Inkább küldjön el tisztességesen a picsába, mint hogy hagyja hogy gondoljak ezt vagy azt. (ez tipikus eset a lányoknál (elnézést a kivételtől), de tényleg sokszor tapasztaltam meg hallottam már hogy a közlés hiánya miatt ment tönkre, vagy éppen ki sem alakult egy kapcsolat) 

Szal bekaphassák. Ezek nem a németek, akik kerek perec megmondják, hogy ez van, ettől eddig, ennyiért. Látszik hogy közösültek az angolokkal...

Ezen háttérrel indultam neki a nagyvárosnak, hogy márpedig én akkor is találok valamit. Ez azt jelentette, hogy nappal amikor nyitva vannak a vendéglátó egységek, akkor CV osztogatás, estefelé meg éjszaka neten keresés, küldözgetés. Ebből fakadóan világosodott meg a tiszta és kegyetlen valóság, hogy itt tényleg kurva nehéz melót találni. Persze ha tudsz dánul, meg vannak ismerőseid akkor nem. De ha nincs képesítésed (szakmád), nem beszélsz dánul akkor csak a szerencse, vagy nem is tudom én micsoda segíthet. Azóta is folyamatosan kapom a: "We regret to inform you that... bla-bla-bla" kezdetű leveleket. 
Kb tegnap estefelé tetőzött ez a "picsákfaszába mostmár" életérzés, hogy semmi sem sikerül. Ráadásul nagymamám kótházba került és nincs túl jól, én meg nem megyek haza az ünnepekre.
De amint azt jó öreg Dácibácsi megmondta, "szikte fűdre gyün a zápor" úgy ma pultozás közben (22:30, természetesen a Studiban) felhívott egy srác, akinek múlt héten küldtem el a CV-met, egy szintén Studiban megismert cimbora révén, és mondta hogy meló után ugorjak át a bárjukba, mert lenne számomra valami. Zsíííír. Így történt hogy hajnali fél 3kor mentem el "interview"-ra, ami igazából nem volt valami nagy beszélgetés mert a sárc folyamatosan keverte a koktélokat, de az a lényeg, hogy néha néha szükségük lesz egy ugyn. runner-re, aki begyűjti a poharakat, feltakarít, feltölti a piáskészletet, feltakarít stb. Ez kb 3-4 szer lenne havonta, viszont fekete, úgyhogy jól fizet, de erről majd az első tesztestém után.
Persze mikor máskor, április 9én kezdek, amikor Húsvéti parti lesz a Studiban az ott dolgozókank... És másnap meg újságot hordok... szóval minden összegyűlik egy hétévégére! Imádom az ilyet!

De legalább van valami jó hír is. Aztán holnap folytatom a CV-zést, mert kezdődik a szezon, és ilyenkor bármi megtörténhet!
Szóval gondoljatok rám a reggeli kula közben!
Csűűűűűűű!

A bejegyzés trackback címe:

https://felesemigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr51885894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása