Szájkling Szárával

2010.03.21. 19:43

Van akinek már mutattam, mekkora tehetséggel találkoztam. Német csajszi, Sarah-nak hívják, kedvesokosszép meg minden, persze mindenekelőtt sajnos Ő is tudja hogy megfelelő öltözetben senki nem tud a szemébe nézni... A mell-ékelt képek ezt remekül mutatják:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vele még az első Erasmuszos találkozón futottam össze, aztán egyszer a Studiban (Studenhouse) villantott én meg "szerelmes" lettem... Aztán hazafelé beszélgettünk, sajnos másnap elutazott haza, úgyhogy csak két hét múlva találkoztunk, méghozzá a Carlsberg múzeumban! Majd azon a hétvégén elmentünk kettesben biciklizni.

 

 

Minden rendben volt, a táj a gyárak kivételével gyönyörű, sütött a nap, jókat beszélgettünk bla-bla-bla, amikor előkerült a téma, hogy mi lesz ha vége lesz a félévnek. Erre Ő azt válaszolta:

-I am going to Singapour with my boyfriend...

Amire nekem egyből az alábbi videó villant be: 

 

 

 

 

  

Azóta meg egyszer megbeszéltünk hogy megint megyünk a Studiba, (múlt héten), aztán Ő aznap este, skypon kitalálta hogy fáradt, mert egész nap a barátnőivel csacsogott... Na hát tudod mitől legyél Te fáradt! Nem is bántam meg, mert beálltam a pult mögé, megittam a magamét, majd megpörgettem egy csinos kis dán leányt, de erről majd később!!!

 

 

 

Szerző: cdav

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felesemigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr381857446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judik Dávid 2010.03.22. 21:55:51

Hát igen, a video telitalálat XD

szpiti 2010.03.23. 22:47:17

Remélem lesz szerencsénk megismerni, az anyja mindenit...
Amúgy a videón még így pár év távlatából is nyerítve röhögök :)

Rhaegar 2010.05.02. 15:16:17

Óriási jó ez a videó :) Elképzeltem, ahogy lebaszod a biciklijét a kilátóról FUCK YOU!!! :)
süti beállítások módosítása