Negyedéves finomságok

2010.04.07. 02:47

Jó reggelt!
Csak azért írok, hogy meg ne ijedjetek, még élek és virulok, csak péntekre  (negyedév záró) le kell adnom egy durva házit (olyasmi mint a múltkor, csak egy kicsit nagyobb falat) szóval eléggé el leszek vele foglalva, a hétvégém meg már most teljesen be van telve, úgy hogy kb alvás sincs benne... Úgyhogy nem tudom mikor jelentkezem legközelebb és milyen sztorival, de a Carlsberg múzeum nagyon érik!

Hamarosan jönnek látogatóim, így lesz majd némi feedback is az állapotomról :) 
A húsvét gyorsan elrepült, tanulnom kellett volna, de nem sok kedvem volt, úgyhogy bekezdtem egy alapos péntekkel, amit szombat délutánra sikerült is kiheverni, akkor meg bicikliztem egy jót meg elmentem az esti misére. Vasárnap botanika kert, utána meg nagy zabálás még 4 másik magyarral... alig bírtam hazatekerni. Hétfőn pedig egy idős nénihez mentem, aki már több mint 40 éve itt van és nagy összejövetel volt nála (vagy 8an). Érdekes volt hallani az  56-os diszidálást elsőkézből. Még nem találkoztam ilyen emnberrel, de így személyes tapasztalat alapján azt mondom nagyon jól döntöttek és minden tiszteletem az övék, hogy ma is magyarnak mondják magukat és fel vannak háborodva, hogy nem szavazhatnak!

Sajnos most csak ennyi... muszáj haladnom ezzel a fossal...

u.i.: ha valaki nagyon penge SQL-ben, és van szabadideje, dán sörért cserébe, szóljon!!!!!

Szerző: cdav

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felesemigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr131900681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benjen 2010.04.08. 20:25:30

SQL???
vágod a viccet?
2.bp.blogspot.com/_isk1o8_XWYA/R0ML6q6-HYI/AAAAAAAAAtY/_bm0dffd6Gc/s1600-h/exploits_of_a_mom.png

Ezzel vágódj be a tanárnál. Plusz egy jegy garantált!

Sok sikert!

tsb 2010.04.08. 20:37:14

Hai

Tedd fel valahova, vagy küldd el, meglátjuk, mit tehetünk. SQL-ben nem vagyok valami hűde, de vannak itt a munkahelyen még okos emberek.
süti beállítások módosítása