Üdv!
Azért érzékelitek hogy ritkán írok, ennek több oka is van. Egyrészt elkezdődött a 4. negyedév és most elég sokat kell(ene) egyetemen lennem, gyakorlatilag a kedd csütörtök az rámegy erre. Viszont csüt estétől vasárnap reggelig folyamatosan dolgozom meg alszom. CSütörtökön suli után felpattanok a riksámra és péntek hajnal 6 ig meg sem állok, csak ha szép lányt látok, vagy ha éppen fizetségképpen egy kiadós blowjob-ot ajánlanak fel... ;) Aztán pénteken holmi újsághordás, amivel előbb utóbb felhagyok mert túl sok ez így. Péntek este megint RIKSA, szombat éjjel pedig a Kant nevű koktél-bárban rohangálok a táncikáló szőke pipik között nagy láda poharakkal. Néha nagyon nehezemre esik kiönteni a félig megivott söröket, koktélokat stb... micsoda pazarlás. Szerintem az egész olvasóközönségem ganajra bemarhatna attól a mennyiségtől ami a lefolyóban végzni...
Ezen okok miatt vagyok kicsit kevesebbet a gép előtt is, illetve ha meg beesek egyetem vagy meló után, akkor főzök + filmezek + alszok programhármas következik. 
Már nagyon várom az első látogatóimat, akik ha minden igaz május 15-én jönnek! Igaz egy shiftet be kellett vállaljak péntek estére, majd max reggel csatlakozom hozzájuk ;)
Miért is a cím? Egyrészt most már van annyi pénzem, hogy kicsit szabadabban költekezhetek, nem kell minden nyanvadt koronát megsiratnom, úgyhogy telik zsepire is, viszont védekezni nem kell, mert nincs mi ellen. Ez a dolog továbbra is piszkálja a szaglószervemet...


A múltkori eset óta (lásd szombat esti buli bejegyzés) azért a nice-guy-t próbálom kicsit tulokkabb viselkedésre ösztökélni, ami magunk között szólva néhány sör után nem egy nehéz mutatvány; valamiért csak rám ragadt a BARBÁÁÁR jelző... És hát egy hét után is eredményeket tudok felmutatni, vagy legalább is eredményekre utaló kifejezéseket:

  • A már fentebb említett blowjob ajánlat egy termetes, sajton hízlalt viking erőgép személyében (persze inkább a kevesebb koronát fogadtam el)
  • Ingyen fuvarért cserébe egy MILF csókja. (megjegyzem pont herpeszes voltam... hihi...) (milyen jó szappanopera cím lehetne: Daniel Steel - Egy MILF csókja )
  • Aztán volt hogy két "hűb@2dmeg" csaj ült a szekerembe, én meg pont jó passzban voltam, úgyhogy ingyen elvittem Őket egy bárig, közben ment a csevely, fizetésként adtak egy sört, valamint mindenáron be akartak invitálni a szórakozóhelyre, ezt a karom rángatásával és többszöri "please join us" elhangzással nyomatékosították is. Viszont még túl korán volt és túl keveset kerestem és inkább felemelt fejjel, szoros nadrágszíjjal NEM-et mondtam a kecsegtető ajánlatanak. Így legalább lett pénzem és nem mentem bele egy ki tudja hogyan végződő, ráadásul anyagi ráfordítást igénylő iszogatásba.
  • Na a minap megtalált a drágalátos meztelen német, és visszakérte a töltőjét. amit az ominózus reggelen itthagyott. Persze házhoz jött, mert hát én nem fogok kimozdulni, egyébként is pizzáztunk egy magyar sráccal , Andrással (aki mellesleg nagyon jó cimborája Komcsi-nak). Lényeg a lényeg: éreztem a csajon, hogy most feljönne, hideg van, esik is, meg biztos viszket is, de hát mit volt mit tenni, elküldtem; azért annyira nem vagyok jóban Andrással... búcsúzóul ennyit vállalt:
    -I have changed my mind, so If you would like to...than just let me know!
    ....erre csak egy klasszikussal szeretnék megint válaszolni:
     

Tudod mit, most már b@552ál egyedül!!!!!!

 

Köszönöm a kitartó figyelmet!

 

Coming soon:

  • Jigsaw helyett Rickshaw
  • Botanik Garden
  • 1etem 2. felvonás
  • Christiania
  • Tivoli - egy mesebeli vidámpark

 

 

Szerző: cdav

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://felesemigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr301956513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benjen 2010.04.29. 16:40:11

Csajos/riksás, esetleg riksás-csajos képeket akarok látni! (persze csak amiket te készítettél!)

szpiti 2010.04.30. 10:46:04

De buzi vagy Dákóóóó!!
Nehogy úgy gyere haza mint én ;)

Rhaegar 2010.05.02. 16:00:21

Most akkor ki nem akart dugni? Te vagy a csaj? És András a barátja vagy mi? És ki az az András?
süti beállítások módosítása