Hillerodi Kastély

2010.03.20. 05:27

No végre, itt is vagyok!

Hol is kezdjem. Amint azt már említettem a közlekedés piszok drága, minden zónákra van osztva (van vagy 90)... viszont minden hónap első vasárnapján ingyenesek az S-tog vonatok, amik itt Koppenen belül, meg néhány környező városban közlekednek. Ráadásul kerót is lehet a vonaton vinni. Ezen akció kihasználása végett mentünk el egy kis csoporttal a közeli Hillerodba, ahol egy gyönyörű kastélyt csodáltunk meg.

Nagyjából én hívtam össze a csapatot, úgyhogy nálam voltak a térképek meg én állandóan fényképeztem, úgyhogy kineveztek túravazetőnek ;) Maga a város nem nagy szám, igazából a kastélyon kívül nem nagyon van ott mit megnézni. A kastélyba már nem volt időnke bemenni, de a körülötte lévő parkotl, meg a tavat azt jól megnéztük. Az idő nem volt a legszebb, úgyhogy tavasszal majd még visszamegyünk.
Közben persze ment az ökörködés, ugrattuk egymást, meg nevettünk sokat, az első olyan igazi társaság feeling most érződött először számomra legalább is. Persze itt mindenkinek legalább 2-3 baráti köre van, úgyhogy elég nehéz mindemkit összerázni, de azért bízom benne, hogy a jövőben ez még sikerülni fog

Most jöjjön néhány kép (slideshowban, mert így egyszerűbb :)

A bejegyzés trackback címe:

https://felesemigaz.blog.hu/api/trackback/id/tr351853796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása